fredag 30 januari 2009

kalas!

peter jobbar tydligen sent i dag (haha, hur illa lät inte det? borde jag bli orolig!?!?) och jag har inget annat för mig än att dricka öl och hänga vid datorn. min hjärna är slut efter veckans studier och hela jag är mos om jag skall vara ärlig. jag orkar inte ta mig för någonting!
i morgon är det kalas dock och jag undrar; kan jag ha min turban på mig? jag hittade den när jag och charlotte var på beyond retro förra veckan och jag älskar den, men jag vet inte hur jag skall bära den, eller om jag ens kan med att ha den. så, nå?




HJÄLP!!!!!!!!



nu skall jag gå och hitta på något. jag orka inte och jag hatar att vara ensam hemma, särskilt när jag ansträngt mig och lagat mat och fixat! nu får jag äta maten själv, hur sorgligt är det inte? hej 50-tal!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se