måndag 26 november 2007

i fredags var vi på ost- och vinkväll. jag gillar det där. jag gillar ost, jag gillar kex, jag gillar kombinationen med vin. det känns väldigt vuxet på något sätt, sen är väl frågan om det är bra eller dåligt. han vi var hos bor i ett kollektiv och i rummet intill pågick en annan fest och tja, det var inte ost och vin, det var snarare öl o sprit, det känns väldigt mycket hemstad vid 16-hemifrånflyttålder och tjao, på något sätt saknar jag det inte, men samtidigt kan det ju vara kul. skillnaden är bara att nu behöver man inte vara på någons rum, nu kan man vara i en hel lägenhet om man vill, fast ska jag erkänna en sak? ofta gillar jag det där, det där med ost och vin. kanske beror det på att jag jobbat myckjet helger nu så att jag är trööött! tror det va? är ju drygt att vara 40 vid 20!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se