torsdag 8 oktober 2009

livet från den ljusa sidan

bittert inlägg, bitter dag. i dag skulle jag haft tenta. i morses var alla tåg till uppsala inställda. jag har inte skrivit någon tenta. istället måste jag göra omtenta samma helg som jag skulle åkt till göteborg och imponerat på alla med mitt c-uppsatsförslag (och hängt med alla fina (anna, ännu en anledning att ta dig hit helgen den 7!)). jag kommer inte åka till göteborg. jag kommer befinna mig i en skrivsal i uppsala. den 14 november. vilket jävla pissdatum!


i dag är en bitter dag och enda glädjen är att jag fick tågbiljettpengarna tillbaka. 411 kronor direkt in på mitt svältande konto. det är bra i alla fall.

och nästa vecka åker jag och hänger med de fina på bilden ovan. och det är ju faktiskt bättre än bra!

3 kommentarer:

Lisa sa...

det är också väldigt bra att du har lite bloggrenässans! det har varit så tyst och tråkigt här ett tag... :)

Anonym sa...

NEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag som har gått och längtat efter den 14 november!

mikaela sa...

Snart så ses vi! Lund blir grymt!

Bloggtoppen.se