onsdag 7 oktober 2009

något av en plan.


i dag sitter jag och tentapluggar. eller, snarare så BORDE jag tentaplugga. det sker inte. istället tittar jag på six feet under och så funderar jag. för en månad sedan var jag i berlin och blev helt kär i alla fik där. och nu så har jag tänkt och kommit på att jag vill gå på alla fik och äta bakelser varje dag. så jag har tänkt vidare och kommit fram till att om jag läser tyska i vår och nästa höst så kan jag göra ett antagningsprov och komma in på humbolt-universitetet (som är dösnyggt och typ den skola som alla universitet bygger sin organisation efter) och läsa fek b där. och så kan jag fika. varje dag. i berlin. en ganska bra plan, va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ! Då flyttar ju du från Stockholm, när jag flyttar till Stockholm. Ingen logik i det min vän. Ingen alls.

mikaela sa...

Jaa, men vad spännande! Gött att du bloggar igen också, wiiihoo!

Bloggtoppen.se