torsdag 21 augusti 2008

undantaget.

tänkte egentligen inte sätta min fot på denna sida innan min kamera återigen hade tillkommit mig. eller tja, kameran finns, men varken laddare eller usb.
men, ibland behövs det undantag från normen, sådana som bekräftar regeln och detta är ett sådant.
så, vad nytt? joooo, Mikalea fyller år idag, grattis!!! och jag har fått jobb. på måndag börjar jag arbeta som receptionist, så idag har jag fått i uppdrag att leta upp en snofsig kavaj. hoho! vet dock inte hur det går med vår lägenhet. hyresvärden är seg med att skicka ut kontraktet och vi börjar misströsta. åh!
det var allt för denna gång. Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad kul! grattis till både mikaela och nya jobbet! skönt.. hoppas det löser sig med lägenheten med.. när kommer ni hemåt nästa gång? ha det så bra nu!! kram kram

Bloggtoppen.se