onsdag 21 maj 2008

det måste vara klimathotet.

om två timmar och tjugo minuter ska jag lämna in en svenskauppgift. det tänker inte jag göra, jag tänker sitta på min rumpa o det mest ansträngande som jag, kanske, högst kanske kommer ta mig för är att gå till teven och sätta på nästa avsnitt av twin peaks. jag strejkar. inte som sjuksköterskorna, som har något riktigt och bra att strejka för, nej. jag gör det på mitt eget lilla vis. jag strejkar för att jag tycker att jag är värd det. JA!

förrsten. då jag gick till skolan i måndags hände en galen sak. när jag är i höjd med vasakyrkan hör jag ett skri. ner från taket, två meter framför mig faller ett baconpaket men utan plast runt, i luften fightas två fåglar som nog båda är sugen på lite smarrigt kött.. min fråga är; hur fick de tag på det, när började fåglarna med snabbköp!?!?! det måste vara klimathotet.. (mitt svar på alla mysterier från och med nu)

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se