lördag 14 juni 2008

en dag på stan.

fick för mig att det är i toalettspegeln som de tuffa sakerna sker då man är ute på lokal. vet inte om det är en korrekt tanke, men den tänktes i alla fall.
idag fanns det planer på jazz på en fin bakgård vid ett café. så blev det också. på vägen dit fastnade vi vid en slags trollkarl som jonglerade med motorsågar och försåg oss med nog spänning för en vecka eller två framöver.
då jag jazzat färdigt spenderade jag lite tid med att spatsera storgatan upp. i en slags skivhandel spelade ett band. det var fint. hraun hette dem.
jag är hemma igen. i hallen hänger en jacka. tack goda för det. då jag glömt min hemma i göteborg har jag varit en kall tjej de senaste dagarna. nu är jag förbytt... jag har blivit en tuffing i trench coat.
nog från mig. nu blir det mat och sedan botaniska trädgården för mer kultur och sång i form av konsert med någon slags kvinna. vi får se!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se