lördag 14 juni 2008

yeah.

för lite mer än en månad sedan var jag på popadelica. för er som var med är detta inte något nytt, men jag fick en ny kärlek. en kärlek som överbygger mycket och som i bästa fall håller ytterligare någon månad. på tidigare nämnda tillställning och på just denna konsert stod jag långt fram och hade svårt att slita mig. alla mina fördomar om svensk pop suddades ut och kvar fanns bara ett stilla välbehag.

de har en blogg. oj.
bilden hade camilla tagit tidigare under dagen då vi satt i en park och kände oss som 14.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, Hästpojken ja. Åh, vad jag inte gillade den konserten, hehehe, men hela vår dag var ju go annars. Då kör vi på Berlin senare då, Maria! Du verkar ha det hur gott som helst på Island, härligt, ta hand om dig, kram!

Anonym sa...

Jag skall säga att jag också är lite förtjust i bandet. Haffade skivan när jag väl hade kommit hem jag med. Gillar Lena 60, elelr vad sjutton den må heta,...

Berlin? vad snakcar ni om brudar? När?! jag vill också med! Åka i slutat av augusti?

Bloggtoppen.se