onsdag 22 april 2009

dagens; tre brudar

cammen har återupptagit dagens och jag gillart! eftersom inte jag vill vara sämre kontrar jag med tre outfits och tre kvinor, på samma gång (här finns det plats för applåder)....!


magnifika mickan:

jacka: pepe jeans
t-shirt: uniqlo
armband: primark
jeans: lindex (?)
mickan kör en härligt avslappnad, men ändå proper och stilren klädsel med små pikanta, trevliga, snygga och upplivade detaljer såsom blommor i håret och coooola brillor. en stil att ta efter i sommar, brudar!


eldiga ekot:

trench: top shop
sjal: köpt i london
kjol: top shop
skor och väska: okänt

ekot kör på en klassisk trench, vilket är helt rätt i vår! till matchar hon med roliga detaljer såsom guldiga skor och en röd väska. jag skulle vilja säga att hon lyckas med det som vi alla vill; hon har en klasisk stil, men ändå rolig!


ehhhh... jag!
solbrillor: lager
kofta: uniqlo
jacka: h&m
tights: nåt billig
väska: mammas
skor: primark
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

psssst.... om de medverkande inte vill vara med så säg till!

3 kommentarer:

camilla sa...

åh vad härligt! och ni är fina! alla tre! men bäst gillar jag dina tights!

KLAPP! KLAPP! (jag applåderar för detta fina)

Ida sa...

fina tights :)

maria sa...

camilla och ida - tack båda!

Bloggtoppen.se