fredag 24 april 2009

rapport från london!

hej! jag har ju inte berättat så mycket om london. kan tänka mig att ni är nyfikna (visst?, visst?), så här kommer en liten rapport!


i london var det vår! körsbärsblommorna hade slagit ut..


..och vi gick en massa.... vilket ju inte har något direkt samband med utslagna blommor, men ändå!



vi åkte en del buss och tunnelbana med.... hihi! det ser ut som att håret blåser i fartvinden och att jag och mikaela är påväg mot två olika håll! det var vi inte.



...och så fikade vi och åt sushi...

vi turistade en del (fast inte så mycket (det var roligare att hänga i leksaksaffärer))!

och så hade vi kul på kvällarna!

5 kommentarer:

Malin sa...

VILKEN STOR tåget Tomas!
Fina ni är :)

maria sa...

malin - jag vet, blev lite lätt besatt och ville ha med honom hem! och tack! :)

Anonym sa...

HÄRLIGA BILDER PÅ HÄRLIGA BRUDAR! Upplands Väsby... jag vet inte, det bara kom till mig. Jag blir själv ganska glad av dess konsonanta och vokala sammansättning, upplands väsby liksom, det ligger bra i munnen;) skål!

Davida sa...

Usch då mste jag nog verkligen få be om att inte hålla med! Jag tyckte 80-talet var väldigt o-vackert..

DINA sa...

Vad kul det ser ut :) Blommorna var ju jättefina :O puss /Miss D.

Bloggtoppen.se