onsdag 1 april 2009

liiiiiista. da lista

aaaa, jag jobbar och det är verkligen sååååå lite att göra! snodde en lista av cammen bara för det. tog bort lite svar dock, för den var LÅNG!

Lovar du att vara ärlig? haha, aldrig! mitt andranamn är ljugarn.
Du heter: Maria Ljugarn Carlsson
Smeknamn: Ljugarn
Låt som när du är ledsen sörjer till? ehhh. lipar när de spelar there is a light i spung.
Beroende av: mat
Vem behöver du mest just nu: eh?
Vad säger du för att imponera på någon? säger något smart om random pretto-bok
Hur imponerar man på dig? säger något smart om random pretto-bok
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: eh.. I löv Dorry! (skratta ni....!)
Var bor du? i en freeesch lägenhet i hammarbyhöjden
Trivs du där: yeees
Brukar du bli för full: alltid. full är mitt tredjenamn
Nästa mål i ditt liv: mål? max-mål? åååh, älskar hamburgare, bara löööööv!
Vem ringde du senast? kungen. vi är såå nära. eller tja. jag ringde KUNGLIGA operans biljettkontor.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hemligt. ba top seeecret!
När mår du bra: är magen glad är människan glad!
Hur känner du dig nu: uttråkad
Hade du en bra kväll igår: nej. fitt-tvättmaskinen tog TVÅ timmar på sig för att tvätta en maskin. den vanliga var sönder och jag visste inte att den andra maskinen var så dryg. missade en bio.
Rakar du benen: nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: gör du?
Är du nöjd med ditt liv: om kylskåpet är fullt och max är öppet
Vad är det värsta du vet? när mitt max-mål är uppätet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ett max-mål = 65 kr. gångra det med sju!
Vad längtar du till? kvällsmat. gissa vart jag skall äta!
Har du bra vänner och äkta vänskap? har börjat snacka lite med de som står i kassan på max. räknas det?
Vad är det finaste du fått? ett hamburgermål!
Hur gammal är du: vill inte prata om det!
Du samlar på: tomma hamburgarkartonger
Vem ringer du när du är arg/ledsen: peter
Gillar du golf: näe? varför skulle jag?
Vilken tid gick du upp idag: halv sju
När grät du senast: äum... när jag kom försent till max och det hade hunnit stänga. tror det var i förrgår!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en egen max-restaurang
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ja, jag skulle gärna vilja ha en hamburgarförsäljar-uniform!
Vill du gifta dig: ja, vill ju ha peters efternamn och bli vanligast i sverige!
Är du bra på att laga mat: jovars! kan lägga på både majonäs och ketchup på mitt hamburgerbröd!
Gillar du att dansa: jorrå!
Hur vig är du: hehe!
Vad dricker du helst när du är törstig: sprit
Vilken är din favoritglass: mc flurry
Tycker du om sushi: oh yeah!
Vad äter du helst när du ser på film: GODIS!!!!!!!!!!!!!
Har du tandläkarskräck: som 17. men var där förra veckan och antalet hål var = 0000000000!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: alltid pigg
Hur ofta tränar/motionerar du: motion är för mesar
Vad gör du på helgerna: super och slåss

2 kommentarer:

steff sa...

hoppas du är seriös med MAXandet, Finns ju inget bättre!

maria sa...

alltid seriös

Bloggtoppen.se