måndag 8 september 2008

ett skamligt förslag.

idag sitter jag och jobbar igen. med den fejkade telefonrösten hoppas jag på att låta både piggare och gladare än vad jag egentligen är. tydligen lät jag tillräckligt glad för att någon skulle komma på andra tankar än att fråga om mat, glass och andra varor. tydligen lät jag så pass glad att någon tog sig friheten att komma med skamliga förslag. då jag och min hurtiga röst inte varit med om något liknande innan blev vi paffa och kastade på luren. kanske borde vi egentligen bara berättat för den flåsande rösten i örat att vi inte alls var kåta och inte heller intresserade av vidare kontakter. det borde vi nog gjort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken idé!! jag vet inte :P nån gång.. när han känner för det... jag vet inte vad jag vill byta ut.. eller det vet jag visst, ny soffa och en större säng! sen lite små krafs typ... vill bli färdig med sovrummet snart! sen måste jag se hur ni har det med.. kommer upp nån gång när jag känner för det :) ha det toppen! kramar

Anonym sa...

men herregud! det låter ju inte riktigt klokt. vad är det för typer som ringer till er!
själv har jag bara kunder som frågar om man kan få servitrisen till kaffet, nästan lika otrevligt det där.
vad svarar man?

Bloggtoppen.se