tisdag 30 september 2008

listat.

då jag har tråkigt och ingenting att göra slösurfar jag och hittar listor. idag kanske det till och med är dags att svara på en...!


KLÄDER

Skor: tygskor, tygskor och åter tygskor.

Sneakers: ett par söndriga från asics. inget prioriterat!

Jeans: alltför många! peter har tvingat mig att införa den trista, men nödvändiga regeln "en in - en ut".

T-shirt: jodå, många, många också där. brist på snygga, enfärgade bas dock!

Underkläder: slitna ting som borde bytas ut mot något vackrare!



ACCESSOARER
Väska: mest påsar med pandor på. från wwf.

Plånbok: peters gamla, den är fin och bra, i brun skinn

Solglasögon: jodå, men inte såhär års!

Klocka: pappas gamla som äter batteri.


TEKNIK
Tv: lisas gamla..

Mobiltelefon: stefans gamla...... inser att mitt liv är ett sammanplock av andra människors ting!

Mp3: Ipod

Dator: en acer-någonting



BADRUM
Tandkräm: pepsodent, fast gillar vademecum bättre. ,est för att det är finare förpackning!

Tvål: barnängen med någon fin, mild doft!

Parfym: anna sui, secret wish magic romance

Medicin: ibumetin vid behov. migränmedicin med.

Vitamin: tror inte på sånt!

Huvudvärkstablett: ovan va!


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: ramlösa naturell, men mest vanligt!

Vin: ja tack!

Bröd: hembakt vitt med 0 nyttighet!

Glass: allt utom vanlig vanilj!


HEMMA
Säng: Ikea

Lakan: Ikea

Espressomaskin: nope

Kylskåp: det som hyresvärden valt


FÄRDMEDEL
Bil: tunnelbanans vackra fordon!

Taxibolag: men hallå!?

Cykel: en fin rosa tingest hemma hos min fader.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Malin

Bank: Ulricehamns sparbank
det var nog allt.. tror jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh så kul! jag skall med göra den! =)

maria sa...

ja, men gör det... visst är det kul med listor?!

Bloggtoppen.se