måndag 15 juni 2009

brev till camilla

tjabba camma!!
hade egentligen inte tänkt skriva några personliga brev till er då ni är borta, eftersom jag inte vet om ni hinner gå in här och kolla, men nu gör jag det ändå. jag har nämligen fått en ny idé! jag skall ta våra dagens på ett nytt sätt. låter lovande? det är det!! eller, det beror ju på hur man ser det och hur intresserad man är av min klädsel, men det kanske kan bli något ändå.

jag har nämligen en bok. den heter nylon street, och är väldigt fin. i den finns en massa snygga bilder på folk i härliga kläder. jag har bestämt mig för att gå igenom den boken och låta min stil inspireras av det uppslag jag för dagen får upp. och då jag inte har i närheten av så mycket kläder att jag kan kopiera rakt av väljer jag att ta delar av det jag ser när jag "snickrar". jaja, nog pratat, här kommer den första.....!:

och tjaaa. jag vet inte om det var så likt, men kul var det!

hörs, puss!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se