fredag 5 juni 2009

brev till davida.

hej davida!

jag läste din blogg. jag läste om din hängande, grusiga läpp. och jag fick världens briljantaste idé (eller, kanske inte världens, men ändå en idé)! visserligen tror jag att dina medkamrater kommer fiska upp den till åtminstone knäna under tågluffen, men det blir ju alltid lite småsten kvar. såååå..... är du i uppsala något i sommar? jag har nämligen hört att öl är en bra medicin mot läppar och andra skavanker. det kanske inte skall ses som en mirakelmedicin, men man skall ändock inte förringa dess verkan! sååå. vill du dricka öl med mig? och haha, vad dejtutfrågeaktigt detta blev, men du får ta det som det är.

vore kul!

Kram!

2 kommentarer:

Davida sa...

Hej! Jag kommer säkerligen upp någon gång! Vad snällt! Vi hörs!

maria sa...

JA, vad fint! då får vi verkligen höras!!!!!

Bloggtoppen.se