tisdag 2 juni 2009

brev till anna

tjabba AP (anna panna)!

okej, det var en tråkig hälsningsfras, jag veeet! men jag är inte så kul....

men jag kan vara tråkig och söt (ibland)! i söndags var jag söt. jag var en go flickvän, som jag är då och då. jag fixade frulle till peter. två mackor och te. YE! sedan hängde vi på balkongen för det var varmt och fint. i dag har det regnat och resten av veckan skall det vara mellan typ 5-13 grader. jag blir skittrött och lite arg och ganska aggresiv av regn. herrejesus, jag vill ha soool! sol och vin och massa mat på balkongen! som såhär;

eller. tja. det är vid tio på förmiddagen så inte så mycket vin och mat, men det är SOOOOOL och en peter som datanördar och en jag som pluggar! där försvann lite av idyllen va? hur äre i götet? sol/regn? soligt sinne?

men anna, nu glömde jag typ det viktigaste (förutom hur du mår och läget med dig och så då); boken. den beryktade BOKEN (den allvarsamma leken)! kände att sms-rummet inte räckte till alla superlativ jag kunde sänt dig, men kanske har du ändå fått ett hum om min åsikt i och med tidigare samtal om just denna skrift. MEN, jag är så väldigt nyfiken ändå; vem gillade du mest? varför och vad tror du om slutet? åh. jag borde nog läsa igen, jag också! annars har jag börjat på herr steinbeck och den roman jag fick av er i födelsedagspresent. har dock inte kommit så långt, men med all min lediga tid framöver så kommer jag allt hinna med!

och på tal om ledig tid. kom hiiiiit! okej, det där lät sjuuukt desperat, men varför dölja sin sanna natur? eller. det kanske är lika bra. så att du vågar komma.... för det vågar du! och dessutom måste ju vi tågluffhemavarande hänga ihop. går ju inte att vi håller hus på varsin kust hur som helst.

förlåt min otrevlighet i går förresten, men jag är typ kass på att snacka när andra hör. men hoppas det gick grymme att jobba!


hörs snart!

pöss!

3 kommentarer:

anna sa...

oj shit, nu känner jag verkligen att jag ska svara nåt riktigt genomtänkt på denna smickrande hälsning (nummer två, yes!). men eftersom att jag jobbat tills nu och såklart är dödstrött på att säga bra och snälla saker så får det ske imorn! ok? hej.

maria sa...

jag väntar med spänning...! hihi!

Anna sa...

Tack så mycket. Det är piooooner, dessa sommarens underbara skapelser! :) Synd att man inte har inbyggd doftsensor i sin kamera också :S Vad duktig du är som gör frukost o allt! APPLÅD!

Bloggtoppen.se