söndag 14 juni 2009

brev till tågluffarna

hej kamrater!


hur har ni det? hoppas att ni solar, hänger på coola ställen och har det allmänt fint och bra och härligt. i stockholm regnar det. jag skulle kunna nynna den däringa härliga carola-hiten för er, men nöjer mig med att berätta om min torsdag. i bilder (här finns plats för virituella applåder....)



8 00
jag gick upp, tog på mig flashiga mjukiskläder och kokade te. ny smak som inte var urgod, men helt okej! chokladmint för den intresserade.





9 00




brödbak, brödbak, bröd x 2! det var möhippa för astrid i går och frukost hemma hos oss. valnötsbröd och vetesurdeg och ooooh så gott!




10 00
omklädning till mer respektabla paltor.


11 00 - 13 00

plugg plugg och en tanke om att det kanske var dumt att gå från den där tentan. tänk ledigt åh, lledigt, mmm.


14 00 - 16 00


häng med ylva på skeppsholmen


bild ett - masten på ett fartyg där vi satt
bild två - änderna gjorde intåg i samma stund som vi lämnade platsen vår


17 00

jag lämnar skeppsholmen för att köpa present till anders, som skall ha födelsedagskalas på kvällen





18 00

kliver av på skärmarbrink för gång hemåt






19 00 - 20 00



omklädning inför kvällens festligheter samt en puss.



det var min torsdag, som jag sedan insåg inte var så regnig utan ganska fin! nu blire tårta!



vi hörs och ses! SNART!!! hej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hola!
kul det där med foton i timman. Vi önskar att du vore här med oss! just nu är vi i ett regnigt Wien, men det stoppar inte oss. skall snart ut o spana in vad stan har att ge. Vi ses snart! När är bröllopet?
Puss Camilla & Mikaela

maria sa...

bröllopet är på lördag! och då komer ni nästan hem... baaaah, jag lääääääääääääääääääääääääängtar ska ni veta! men snart snart....! puss!

Bloggtoppen.se