onsdag 16 april 2008

analt.


idag har varit en fotots dag. solen är ju förresten också skinande, så tidigare gav jag mig ut på stan, i jakt på äventyr och i uträttandets av ärendenas tjänst. i höjd med järntorget, utanför pustervik satt en man. han såg ut som en barnsligare upplaga av kim i spung o jag blev kär. inte i mannen utan i kim. åhh. visst att han var en störig o ganska anal varelse, men han var också den mest mångfasetterade karaktären. kanske den som var svårast att förstå, men så otroligt fint tecknat att man kanske fick en liten förståelse för andra människors liv som man egentligen inte vet något om. nu för tiden återfinns kim i ica-reklamen, jag vet inte vad jag ska säga. det var bättre förr?


ungefär som mina, eller peters 70-tals glasögon. åh. jag är kär. o jag vet, jag känner mig fortfarande som en mes då jag visar upp bilder på mig själv. det är ju inte ens bearbetade bilder utan mest ett narcissistiskt drag. fan. hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria, jag har skakat hand med denne person. Det du!

Anonym sa...

Vilka snögga solglasögon också!

Bloggtoppen.se