måndag 7 april 2008

min fina morgon.

det var en fin morgon då jag gick till skolan idag. det gjorde inget att jag var sen, inte heller spelade det någon roll att jag hade ätit för lite frukost så att röken jag drog ner i mina lungor gjorde mig yr eller att skorna skavde på den där tån som det alltid skaver, där det gör som mest ont. nej, det var helt lungt o fint. fåglarna kvittrade sådär som fåglarna enbart gör, på morgonen, på våren. solen sken, fastän det var kallt mellan husen. då jag gick förbi det där lilla dagiset, där jag alltid går var barnen ute. de sjöng ja må hon leva o bjöd varandra på kakor bakade i sand.

allt var bara.... fint...

resten av dagen var också topp. dock gillar jag bäst att prata om mina mornar, det är det jag är bra på... så att säga. nu ska jag se på film.

förresten. jag var på kafé brogyllen idag. pallra er dit för allt vad jag vet, det är fint. mycket mormor, precis som det skall vara. fint så.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se