torsdag 17 april 2008

funderingar.

pajen är ute ur ugnen o jag längtar tills om några timmar då skolan är förbi o maten är i min mun. jag sitter o kollar på fiskarna lite slött, funderar på om jag skall beställa med en ipod med bättre minne från staterna. inte för att min glömmer saker, men den har inte riktigt den kapacitet jag kräver av mitt sällskap genom livet.

hittade ett par byxor i garderoben innan, mina favoriter. de har ett hål i rumpan, vilket gör att man måste ha leggings under o de är för stora, men det gör inget, det är kärlek, men på ett lite roligt sätt.. denna kombination med underkalsonger o stora jeans gör nämligen att det inte blir några skrynklor utan min underkropp ser enbart underbart opropertionerlig ut. mmm. idag är jag en puppa. jag ser ut som en rejäl bondkvinna med breda höfter. ingen fragil o skör kvinna här inte, nej nej, jag är rejäl.

kom på en sak förresten.. för en vecka sedan släpptes väl h&m-kollektionen i sammarbete med marimekko? har inte orkat ta mig till undersökning o det har ju varit underligt tyst. har jag fel?

1 kommentar:

Anonym sa...

marrimekko var ingenting att hurra för. inte så roliga saker så. men det var med i både tidningar och tv den dagen. men ingen hysteri vart det inte. inte som med designersamarbetena.

Bloggtoppen.se