fredag 18 april 2008

en skål av kärlek.

jag vet att ni inte förstår, men jag gillar verkligen mina fiskar, högt o innerligt (älska känns som ett för stort ord). de bryr sig verkligen om mig. eller nej, knappast om mig, snarare om handen som kommer med mat o som de vet sitter på mig. då jag eller peter kommer in i rummet o sätter oss vid datorn far de genast upp till ytan. jag brukar tänka att de vill hoppa ur o sitta i mitt knä, men jag vet inte jag. från vänster; ronny, mats olsson, jonny, konny och per bjurman. på bilden saknas ifk göteborg.

förresten så är jag galet pepp inför imorgon. tror det kommer bli en grym kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åååååh! vad fint

Anonym sa...

dom är rätt coola era fiskar.. vad händer imorgon??

j sa...

jag vet hur det känns att hysa varma känslor för fiskar. tyvärr är elmo och elsa inte med oss idag, utan i fiskhimlen.

Bloggtoppen.se