lördag 24 januari 2009

bara en gång. det betyder väl ingenting?


jag tar ett djupt andetag och... jag är närvarande, jag är här, jag förser er med textmassa och... sedan måste jag dessvärre snyta mig innan jag fortsätter.






PAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







okej. första veckan i uppsala var tuff och härlig och fin. jag har vart sjuk och är fortfarande en ren misär för ögat och inte alls lika snygg som jag var förra helgen. för jag var väl snygg?



haha, klart jag var! jag behöver inte er för att bekräfta hur vacker jag är, jag är så snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg! och så har jag fått vänner med. det är ju lysande. okej. det var nog allt. jag och min hybris skall gå och vila en stund till. vi kanske hörs här igen!





PUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

And she is back! Jippi!

maria sa...

haha, vi får väl se! tänk den lycka som varar!

Bloggtoppen.se