torsdag 27 mars 2008

jag, en trist snubbe.

vid min gud. jag har insett det, jag har blivit en parodi på mig själv. ååh. jag har blivit ett tråk, en trist typ som brinner för att tvätta. o städa. o diska. de senaste dagarna har jag inte gjort annat än pluggat, städat o jobbat.

när var jag ute senast? kommer inte ens ihåg. eller jo, påskafton, men det räknas inte. idag, på min lediga dag så tar jag inte på mig finkläderna o flanerar på haga som sig bör. nej nej. jag tvättar, pluggar o springer ärenden i solkiga mjukisar innan jag tar på mig "uniformen" o går till jobbet. vid min gud, jag är ett tråk.

4 kommentarer:

j sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
j sa...

jag tror att man periodvis måste vara en tråkmåns, för att sedan kunna leva upp på riktigt. bli en ljuvligt levande människa.

Anonym sa...

jag ska gå.. men annars får vi väl ses en annan dåg.. ska kanske ner till gbg på torsdag, då kan vi dra en liten fika eller nåt?

Miss Upsey Daisy sa...

Jag är också en tråkmåns ibland. Tror inte att man kan vara tiptop jämt.. det är omänskligt!

Bloggtoppen.se