söndag 16 mars 2008

min goa kille.

ibland, ganska ofta är peter världens roligaste. för en stund sen fick han sms av sin syster. jag sitter vid mobilen i andra sidan av rummet, han ligger i sängen, ylar något om att jag ska kasta den till honom. då jag är rädd för att tappa nekar jag o han tjatar en lång stund. tillslut öppnar jag meddelandet. i det frågas det om när vi kommer o som ett barn muttrar min fina kille då något ohörbart o vänder sig om. jag frågar varför o han suckar då något uppgivet om att han trodde det var om ett tv-spel. lite som ett barn på 5.

ibland är han go, som sagt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er.

(Ta med fördel borta detta meddelande efter att ni läst det.)

Bloggtoppen.se