tisdag 11 mars 2008

min likhet med john.


jag ser som en kratta o även om jag inte vill inse det själv skulle det ge förödande konsekvenser om jag skulle vara utan linser en dag. tankarna på ett par glasögon har börjat cirkulera o tankar som tänkts måste realiseras eller förkastas. detta skall o bör realiseras.

att köpa något så stort, eller litet, men dyrt är ingen vanlighet för mig, därför vill jag ha några bra, några som jag kan älska o som kan älska mig. det är john lennon kommer in i bilden. jag vill inte vara som alla de som är "alternativa" o har stora "nördglasögon", nej jag vill vara som john. saken är bara den att jag passar så oerhört, värdelöst illa som john...

...fortsättning följer.

bild

3 kommentarer:

Anonym sa...

wtf! har du linser?

Anonym sa...

sv; är det banan i chunky monkey? saknar en glass med banan i! :)

Anonym sa...

sv;mums, så måste jag testa den

Bloggtoppen.se