lördag 15 mars 2008

en rockig tjej.

jag får alltid ångest då jag sover för länge. alltså inte ren o skär ångest utan mer en känsla av att jag har gjort något dumt o fult o borde skämmas. idag sov jag till 11. det var nog värt det ändå, blev senare än tänkt igår nämligen.

först var jag galet opepp på allt vad social samvaro hette, men efter lite övertalning o annat så var jag redo. temat för kvällen var av någon anbledning rock, jag tog det bokstavligt, eller tja. försökte åtminstone, vilket innebar en konserttröja. i övrigt såg jag mest ut som vanligt, men det röda läppstiftet fick mig ändå att känna mig lite i coertny loves klass.

i alla fall. rockkväll var inte vad jag hade tänkt, jag ville ut på lokal o ta en öl. efter en stund hemma hos stefan bar det sedemera av mot solrosen där charlotte o lars med vänner möttes upp. efter en stund fanns planerna på att gå hem, men då peter hade allas vår nyckel hängde jag med bort till bazzar, en turkisk resturang där det bjöds på nattamat med mycket vitlök. jag var nöjd. tillslut var även en rocktjej trött dock, vilket innebar att jag nägon timma efter tänkt tid ringde min nyckelhållare för att bege mig hem. då var seveneleven stängt, vilket fick mig att droppa godistanken..

idag blir det myskalas hos goa anna. det ska bli fiiint!

p.s. t-shirten var från bandet cave singers, om ni vill veta mer har ni länken till en youtube här. jag kan inte lägga upp filmer. d.s

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe. jag gick också efter en stund. fast hem för att sova. jag är för lat alltså.

Anonym sa...

kommer ni vid elva imorgon? tar ni med wiit??

Anonym sa...

ok.. men vi får klara oss med bomberman :) hör av er vilken tid ni är framme bara så vi kan komma och möta er..

Bloggtoppen.se