torsdag 23 oktober 2008

en kväll bland många.

att vara själv hemma är fint ibland och ensamt ibland. igår var det rätt härligt. peter åt buffé på svenskt näringsliv och jag intog en engelsk kvällsmat. då locket på marmeladen fastnat var det lite panik en stund, men utrustad med en kniv löstes även det missödet.
när jag kände mig ensam plockades mina vänner fram ur garderoben och tillsammans hade vi djupa samtal om ordens valens och fyllnadsbestämningar.
tillslut ar det dags för det värsta. hårtvätt..... bRRRRRRRR! en gång varannan vecka är inte sällan nog för mig. klipp mig, raka mig, rädda mig! (och ja, det ser ut som om mina ögon försvinner ur den vinkeln..) sorgligt va?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså.. jag kan verkligen inte förstå dig. HUr underbart är det inte att tvätta håret? kan du inte förklara lite närmare varför det är så hemskt?

Anonym sa...

Go kvällsmat! Du är en sann husmor, Maria:)

maria sa...

det tar så lång tid. måste ha hårinpackning i i tvp två timmar för att kunna reda ut det. o sen så ser det för hemskt ut ändå.... Camilla.. JAG BLIR SÅ FUL DÅ JAG TVÄTTAR HÅRET!! buhu!

maria sa...

mikaela: det varr enbart för att jag skulle fota.... igår åt jag en grå massa med pasta.... blä och inget foto!

Bloggtoppen.se