tisdag 28 oktober 2008

spenderat och hemsläpat.

okej.. mina köp, som lovat.... här kommer de.... TADA!
en kavaj/jacka. köpt i torsdags dock, vilket innebär att den är införskaffad innan min "ångest" och därmed inte räknas, men ändå! 100 pix från stadsmissionen. och ja, den är snyggare i verkligheten!
en väska, även den från stadsmissionen.. och min fot!


..och så en blus. jag tänker höga jeans, jag tänker skinnkängor, jag tänker lite ska-stil tror jag. jo!
all styling av produkterna är för övrigt skött av mig och studion är vårt kök, där kylskåpet agerar klädhängare. enda stället med nog ljus!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner igen den där skjortan! Är det från den underbara butiken som jag tror?! Snygg väska också.
puss!

maria sa...

haha, det kan man lungt säga att det är!!!!!

Anonym sa...

vad är det för underbar butik. skriv vart den kommer igrån kvinna!
annars var det fina grejer du köpt på dig. åker något med ner till lund måntro?

maria sa...

ge meg ett L, ge meg ett I, ge mig ett N....... ja.... du fattar!!!! joooo, tror det va... men seriöst, camilla.... maskerad?!???!?!?!??!

Anonym sa...

det är aldrig sagt att det är maskerad. bara halloweenfest !!

maria sa...

...men tänk om! det vore lite kul ändå...!

Bloggtoppen.se