onsdag 29 oktober 2008

listor, dessa listor

tack camilla, nu gjorde du min dag!!! (en lista)

Humör: bra! jobbar med petra, som är trevlig och glad och som smittar mig. dessutom slutar jag vid tre idag... YES
Gjort: gått upp, åkt en timma för att komma till djursholm , svarat i telefon och slösurfat. lunchat och fikat med!
Planer: jobba klart, ta mig in till stan och bibblan. låna SAOL och sedan kika på lite genusangivelser för olika ord.
Ser på: datorskärmen och i mit häfte om frsstrukturgrammatik.
Lyssnar på: någon strökanal på radion
Läser: det som kommer till mig. ska väl dyka ner i drottningens juvelsmycke om en stund.
Dricker: vatten
Äter: inget, men käkade stuvade mackisar och köttbullar innan. det var gott!
Bästa: att jag hinner plugga idag. (tråkigt svar!!!!)
Sämsta: att jag saknar mina böcker och att jag skulle behöva SAOL, som finns hemma hos min far.
Väder: SOL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

gött att man kan bidra :)

maria sa...

alltid!

Bloggtoppen.se