tisdag 28 oktober 2008

wow!

för första gången på ungefär tre veckor och säkert lite mer trängde jag ner mina spiror i något annat än mjuka velourting när jag kom hem från mitt förvärv. det var trångt som jag vet inte vad, men inte så dumt som jag befarade. det kändes snarare vilt.... och lite spännande!
efter kvällsmaten kände jag mig fortfarande lite vågad och bestämde mig för att göra något häftigt. sagt och gjort. på med jacka och döskallevantar (man vill ju passa in i sin oförortiga förort!) och ner på byn/torget/stan. här kan ni se hur ball jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
konsum + 20 enkronor = bra ekvation = köp. ja... ni fattar!
på hemvägen tog jag en extra sväng om kom till baksidan av vårt hus. innan jag gick in fotade jag vårt fönster med min multizoom för att se vad peter hittade på. känns lite hasse aro, känns lite eftelyst, inte sant?

det var mörkt och halt i backen bakom huset, men jag kände mig oövervinnlig och kämpade på. dock blåste det in under min mössa (mina glasögon är för breda och här ser de helt otroligt stora ut. jag veeet, de är stora!), så jag bestämde mig för att jag varit tuff nog och gick hem.
förresten.. mitt leg är borta. fan. och mobilen med, men den såg jag idag o den är här någonstans, men mitt leg?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se