lördag 14 mars 2009

dagens; fylleslag

förra helgen var bara såååå bra! jag var på en jätteball fest och alla var ba så fulla och jag me! när jag går ut ere lixom inga halvmessyrer som gäller, utan då kör jag! tänkte visa er lite hur de går till när jag festar! och jag lovar, det är bara sååå ball!

innan man går ut gäller det lixom att kirra spriten. eftersom inte jag bor hemma hos mina päron längre så brukar jag sno lite av peters sprit istället. orka fixa egen lixom! och han har inte så bra koll så han märker typ naaada.

min favvogrejj att starta kvällen med e nog en flarra vin tror jag.. så jevvla freech med ett riktigt najs rödvin! jag brukar köra ett som heter matlagningsvin.. sjukt gott!

sedan brukar jag gå på spriten.. så sjukt gött med en riktig shot! asså, seriöst, jag ba älskar shottar. skulle typ kunna dricka det jämt! sjukt billigt med sprit med. och så najs när man kan köpa det i affären med, för jag ba "hatar systemet".
efter det att spriten är slut brukar jag dricka lite random grejjer som jag hittar hemma. ibland är det inte så gott, men asså, orka bryyy! man är ju liksom redan full lixom så det göööör ju lixom inte så mykke att det inte är så gott och huvudsaken är ju ändå att man blir full lixom!

ibland kan man man bli lite väl full, fast asså serri, det gör typ inget. alla balla är typ fulla och så och alla kändisar och så, ni vet. ba fulla, ba coolt!
och asså, om ni unndrar, jag måste dra nu asså, måste kirra spriten för i kväll äre partyyyyy! yeee!

4 kommentarer:

Anonym sa...

men alltså.. det kan ju va bra att ta av korken om man vill få något i sig.... måste varit en riktig placebofylla det där.. ;)

Anonym sa...

men asså, va varrå!? serri, måste man skruva av korken först? asså, guuud!

Anonym sa...

äsch, du som brukar flörta dig till gratis vin på systembolaget! du har väl ditt på det torra. eller.. det blöta. eller.. skål!

Anonym sa...

haha, det är så sant! och det är därför jag tänkte komma och hälsa på pch spana in lya och allt i pingst!! men tja.... jag ringer! och så... när flyttar ni?

Bloggtoppen.se