fredag 13 mars 2009

UTMANING, yeheeehhheheheheheeey!

camma utmanar och jag svarar!

Tre jobb jag har haft: alternativbod/minigalleri, ICA kvantum, uniflex

Tre platser jag har bott på: ulricehamn, göteborg, stockholm

Tre saker jag gillar att se på TV: eeeeh. typ inget. gillade "på spåret". kollade på "babel" häromdan, det var bra. och så tyckte jag att "dom kallar oss artister" var helt ok

Tre favoriträtter: fisksoppa med saffran, någon murkelgrej som jag åt på pontus! (typ det godaste jag någonsin ätit. synd att jag väl inte får smaka det igen) och så någon matig och go sallad.

Tre platser jag helst skulle vilja vara på just nu: paris, varmt land, bohuslän om det vore sommar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Räknas inte lilla Timmele längre som en plats du bott på? :)

Anonym sa...

självklart goding! det är ju mitt place 4-ever!!!! yey!

Bloggtoppen.se