lördag 21 mars 2009

gårdagens; tröjan!


i går var vi på jonathan johansson och sedan så var det dans och dans. fast så blev peter trött och då gick vi hem och i dag är förkylningen ett faktum.

tröjan på bilden användes, fast paketet lämnade jag hemma. det är nämligen snart ett år gammalt och öppnat sedan länge!
min spontana reaktion till mig själv för ett år sedan är; hur vååååågade du att bara ha tights till!? maria! skyl dig själv!
och fotot har camka tagit! vajert!
och om ni har glömt varför fotot är med så är det för tröjan, jag säger det igen, tröjan! (och så kanske för att jag ska bli "ett år sen"-nostalgisk!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skoj! For no reason skrollade jag igenom facebooks bilder av din vackra nuna så sent som igår (och alla årets övriga dagar innan dess också. Not;) ) Och stannade upp just vid den tröjan och tänka "Fy fan vad fin" Sen fluktade jag vidare. Förmodligen snappade ditt undermedvetna upp min komplimang och jag hoppas att gårdagens alla konsertbesökare gav dig antingen tysta eller skråliga hyllningar av just samma anledning. TJOHO! /En dammig dam sko /HannaHo

maria sa...

men åh, vad fin du är! och... det är sant, det måste vara telepati! jag har faktiskt inte använt den sen i maj, men så stod jag där i går och så tänkte jag, i bästa kristna anda; what would hanna do?! (haha, hur sjukt lät inte det då??) och så valde jag den! TELEPATI!!!

Bloggtoppen.se