tisdag 24 mars 2009

dagens; gud.

hade inte så mycket att göra i går, så bestämde mig för att fixa några saker.
tyckte det var lite mörkt, så först skapade jag ljus. väldigt effetfullt!

och så, när jag hade fixat och donat med ljuset så blev jag törstig. då fixade jag lite vatten.

blommor är bra och fint. syregivare och inte speciellt svårt att skapa!

kände för att måla lite...

fåglar är tydligen bra, sägs det. personligen är det inte mina favoriter, men säger de det så...! jag skapade några.

det är inte så kul att vara själv hela dagarna. måste ordnas! ensamhet botas bäst med lite mysanallehäng. bara att skapa mysanalle med andra ord!

och så, efter ett tag tröttnade jag på mysanalle.inget ont om honom, han är söt och go, men ärligt! ha är inte så mycket till sällkap.

....och här har ni mig. själva kreatören så att säga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: tack :)
Jan Johansson Jazz på svenska och låter heter visa från utanmyra.

Anonym sa...

Hahaha, gud. Måste ju vara din bästa identitets- studie. En lärare dristade sig till att kalla designers för gudar häromdagen, och vist vi skapar. Men gott OCH ont. Må förtydligas. Fan. Jag tycker du kan va gud varje dag. För övrigt inklunkar vi vann i samma glas. Eller LIKADANA, for the picky one, förutom det faktum att mina går i blått. How very flått! Tjo!

Bloggtoppen.se