tisdag 10 mars 2009

fenomenet!

jag är hemma igen efter min turné i västsverige. att träffa sina fans tar på krafterna, så i dag är jag lite trött. men vad vore trötthet utan bloggning och vad vore en blogg utan uppdatering? tja. kanske lika tråkigt som det vore att inte svara på hannas balla förslag;

"Om du postar ett foto medelst ett fenomen. Så måste jag kontra med motsatsen. Så mycket motsats jag kan komma på...SAMTIDIGT som de har ett band...Ett väl folmulerat starkt och mäktigt band!?"
okej, här är mitt fenomen: tvåmannafest med dansgolv! det går till som så att man är hemma hos någon, två personer och så dansar man och så blir man varm och svettig och sen går man ut och kanske träffar andra och om man har tur så följer även dansen med men då är man inte två längre så då räknas det inte.

.och om det är någon annan som vill vara med på den här fenomengrejen så tror jag på mitt fullaste allvar att det är okej! bra va?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt! Svinbra! Jag ska kontra järnet! Ge mig en kvart för att få in deadline men sen fan, oh my!;D Keep on dancing! Kärlek /H

Anonym sa...

Fantastiskt! Svinbra! Jag ska kontra järnet! Ge mig en kvart för att få in deadline men sen fan, oh my!;D Keep on dancing! Kärlek /H

Anonym sa...

äsch, jag skrev vist nu direkt! nu blir jag sen till skolan! haha, FRID!

Bloggtoppen.se