söndag 24 februari 2008

den där om gårdagen.

det var grymt kul igår. mycket dans o varmt o alla var glada o härligt. lasse lindh hade av någon anledning någon slags oannonserad spelning. hade det varit för några år sedan hade det varit fin, nu kände jag mest bara; jaha, ok?

kom på en smart sak igår med. kanske inte helt klockren såhär i dagens ljus, men ack så bra igår. jag vet inte, men i alla fall, jag tycker sånadär stora glasögon är fina, men på något sätt signalerar, eller nej, snarare signalerade det, i mina ögon poptjejer som inte får ligga. inte för att jag har några belägg för det, men om vi säger att de flesta på dansgolvet log igår, så var det dessa tjejer som hade sitt revir. eller så var det bara jag som var ocool o inte fick vara med. ja.

har dragit mig upp ur sängen för att plugga nu. det värsta är att jag alltid vaknar vid åtta, vilket som, skönt ibland, men idag hade det varit fint med mer sömn.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se