tisdag 12 februari 2008

mmm.


jag har blivit besatt. av gossipgirl. åh. sjukt bra. ett som stör mig dock o okej, det är ytligt, men i alla tidningar o så står det om hur du får blairs stil. hallå? vem vill se ut som henne? jag vill vara som serena. haha. men ja.

efter tevetittanddet gick vi ut. en liten promenad var det tänkt. vi gick över hela stan o var ute i två timmar. vad 17. men det var skönt. härlig nattluft. inne på ica focus en stund o stod o dregglade över amerikahyllan. någon dag snart ska jag köpa lönnsirap. jag vet hur man gör fluffiga pannkakor o när jag väl har sirapen kan inget stoppa mig.

men fram till dess, nu närmast. sömn.

bild

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag är med lite besatt! men jag tycker blair är sötare. men serena klär sig klart bättre. den klänningen med öppen rygg i dagens avsnitt. såååå fint.

Bloggtoppen.se