måndag 11 februari 2008

min pissiga morgon del 100

jag kan berätta om ännu en kass morgon. fast den började fint. jag gillar nämligen cigarrök o när jag går till skolan känner jag en doft. mycket riktigt, några meter framför mig går en man o blossar på ovan nämnda vara. sagt o gjort, jag följer efter honom. givetvis på behörigt avstånd. det blir en liten omväg, men det är det värt.

framme vid avenyn är jag vid lite över nio. jag ska nämligen till banken innan skolan börjar o med alla deras reklamer om extra öppettider har jag inte en tanke på att de skulle få för sig att öppna vid tio. men det är just så det är. in på konsum. värma sig. inser att jag glömt plånboken. men men, det borde ju gå att byta dosan ändå kan man tycka. inte direkt en sak som brukar hittas på gstsn direkt. men det gör det inte. jag har alltså gått hemifrån en timma tidigar än vanligt för ingenting.

ok. detta inlägg blev väl inte topp direkt. men jag är fortfarnde sur. måste ner på stan igen med andra ord. yeah. kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... du är lite knäpp du. omvägar för cigarrök. haha...

hoppas det löser sig med dosan. det är ju alltid bra med lite extra motion.

Bloggtoppen.se