fredag 8 februari 2008

gårdagens dag

min gårdag var händelserik o go. idag är det mest bara skola. i alla fall: jag hann med följande saker, ett besök på kastellgatans utförsäljning innnan jag gick ned för att möta anna på stan. väl där blev det spring i lite olika affärer o som vanligt nu för tiden var jag för snål för att köpa något, men jag blev helt såld på att skaffa mig en svart kavaj. jag skulle vara så snygg då, haha.

nere på stan så ringde min far o frågade om jag var hemma, han var tydligen i krokarna o ville titta förbi. sagt o gjort, jag sprang, ja jag menar sprang hem för lite kvalikativ tid med familjen. inte så länge, men ändå. han fick lite mackor, sedan var han nöjd och drog vidare.

nästan precis då det var dags för lunch ringde telefonen: arbetsintevju. JA! gött. dock i kungsbacka, men jag slipper slava varesig på cafeét eller nöjesfältet. om jag får det... lunchen blev sushi. det var bedårande.

sen ringde ina o ville drika kaffe. det blev en snabb promenad istället.

på kvällen började vår tv nästan brinna. ojoj. det luktade verkligen konstigt.

nej, dags att hoppa till dagens dag, detta är ju gammal skåpmat nu!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se