torsdag 21 februari 2008

en dag.

innan idag fick jag panik på vår lägenhet, den är fin o bra på alla sätt, me jag behövde komma ut, få luft. sagt o gjort, det bar ner en sväng på haga. först drömmma, som är en helt underbar butik med helt underbara kläder, sedan karltex o twist & tango. på det sistnämnda stället hittade jag en fin pennkjol, billigt. tror nästan det kan bli en investering, har redan en svart från samma ställe, men vem har sagt att jag inte har användning för två.

det fanns även planer på att ta sig vidare mot resten av stan, men regnet satte stopp. istället blev det hallonpaj o kaffe på nöller. ett kafé, som jag haft lite svårt för, då de var otrevliga o snobbiga mot mig då jag sökte jobb, men idag var det helt ljuvligt skönt att bara komma in i värmen, få läsa lite o äta god paj.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se