tisdag 5 februari 2008

min dryga morgon.

min morgon var helt ärligt, helt värdo o ni ska självklart få ta del av den. det började helt ok dock. jag gick upp, tog en dusch, klädde på mig o allt. bra så. väckte min kille, han var trött. bra så. saken var dock att han, sent om sider bestämde sig för att hänga med mig till skolan, något jag hade tjatat om aplänge, då jag tycker det är drygt o gå själv o han ändå skulle ta sig till en bibbla. där någonstans blev det mindre bra. han kom upp tio min innan jag brukar gå. dock har jag ett grovt kontrollbehov o ansåg att nä. jag kan nog vänta o gå i sista minuten ändå. inte bra så. vi gick. lite bråttom, men lugnt. där någonstans inser jag. min almanacka. där står salen där vi ska vara. där finns resten av mitt liv. jag kutar hem. hittar inte bokaset. den ligger i en låda(!!!) inte jag som lagt den där. jag kutar tillbaka o ikapp. sjukt varm, svettig, snorig. o vi ska ha redovisning. jag var sur, ett tag. nu är det lugnt. sen länge, men ändå, det var en pissig morgon!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se