torsdag 14 februari 2008

en historia.


vi har fiskar. för ett tag sen, en ganska sen kväll när jag satt vid datorn tittar jag ut o ser hur en man tittar på mig. ok att vi bor på nedre botten, men vi har fönstrena mot innergården o de som bor i huset brukar knappast bry sig om att kika in. det gjorde han. ganska länge stod han där o tillslut blev jag sjukt arg o med diverse miner frågade jag vad han sysslade med. då pekade han mot mig. helt sjukt tänkte jag. vad vill han? jo, han ville visa att hans snorunge stod där o kollade in genom VÅRT fönster på VÅRA fiskar allt medan hans jävla pappa står o väntar på att ungen ska kolla klart. hade han frågat hade väl barnet fått komma in o se på dem, men han ska fan inte tro att de har rätt att stå o kolla in genom vårt fönster sent på kvällen. särskilt inte när jag sitter där. hört talas om respekt? någon?

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se