tisdag 12 februari 2008

new york, new york.


jag var hos syon innan idag. idioti. det är inte säkert att jag kommer kunna gå vidare. jag måste ansöka om en massa saker o sedan ska de ta ställning till min framtid. tack så jävla mycket. då jag var o kollade upp allt i höstas var det ok, men nu. nej nej. ansökan om byte av inriktning, intagning i mån av plats. yey. lovely. fast. om det inte löser sig så finns ju alltid sabbatsår som ett alternativ. hej london. hej paris. eller varför inte new york. drömma går ju.

ska på en till intevju imorgon. ja. inne i stan. vore skönt o slippa pendla.


bild

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag säger då det. jävla gu.

Anonym sa...

jag fattar ingenting. men tråkigt är det nog det du berättar.
men berätta mer om jobben?= hallå? vad är det för jobb? tell me baby

Bloggtoppen.se