söndag 10 februari 2008

dryghet.

det råder en ganska isig stämning här hemma. jag skulle ju, som sagt eventuellt mött upp peter o hans kompisar ute igår. det blev inte så. vi pratade vid runt halv 2 o då var de kvar på förfesten o hade inte en tanke på att gå ut o enligt honom så skulle de i så fall bara vara ute en halvtimma o då skulle han ändå strunta i det o gå hem till mig istället. just det. jag, som kommit på att jag var pepp på att göra något o alltså inte på att sova, blev lite småbesviken men tänkte att ok, det är väl lika bra att jag drar mig mot sängen. fint.

han kommer hem vid fem. dryg som få o stör min nattsömn. jag är sjukt trött, men någon gång, mellan mina muttranden kläcker han ur sig att han varit ute. ändå. jag var så arg. jag är fortfarande småsur. fast idag mår han dåligt o jag bra. jag gillar tanken på det. jaja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår din irritation. Vilken dålig stil, va? Men jaao, tänk på att det är gott att slippa vara bakfull.

Anonym sa...

det var väl tur att du inte gick ut. då blir du ännu mer sugen tills jag kommer ned nästa gång. jag är sjukt sugen på at gå ut, och vi har ju fortfarande ett mål att nå.

Bloggtoppen.se