fredag 27 februari 2009

dagens; jag

okej! här har ni det. den slutgiltliga sammanställningen av dagens projekt: resultatet av en dag med mig. njut!
8.00 på morgonen kan man sova räv om man inte vill gå upp.

9.00 frukost. jag gamblade lite och körde skinka på mackan. osten var slut!

10.00 mina dagar består av studier. det är väldigt häftigt och går i praktiken att jämställa med sex droger och rock n´roll!

11.00 just det! för att ytterligare späda på mitt bad boy-rykte passar jag på och tvätta också. jag är jäääävligt gansgsta kan jag be att få tala om!

12.00 ni kan inte se det, men hade ni varit här hade ni känt det. dax för bad!

13.00 lunch med pannkakor!

14.00 nya brallor för tjuge kronor. jag är född till att fynda!

15.00 Second hand-sväng inne i stan.

16.00 träffade några polare på väg ner till mataffären. fräsiga snubbar!

17.00 på gatan där jag bor.

18.00 i morgon är det kak-kalas och vin så jag fixar biffen redan i dag!

19.00 lite stelt, men ehh.... skål! kul att ni ville vara med! smeten på tallriken är för övrigt gratinerad kycklingtortilla och inget annat!
20.00 planer för resten av kvällen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

men oj! du har ju gjort massa mer än att plugga!! förväntade mig bara böcker här... snygga byxor förresten! vart kommer de från?

maria sa...

mönki!

Anonym sa...

vad kul! fint porslin, jag har samma :)

Anonym sa...

Det var la en härlig dag som få!

maria sa...

Lisa: ooh, tackar! visst känner man sig lite som en bondmor när man dukar med det....!

Malin: mhm, men din gick inte heller av för hackor! din tårta verkade grym med!!

Anonym sa...

måste säga att det är jävligt tung gambling att köra skinka på mackan, blir mörkrädd!

maria sa...

det är sånna vi är, vi som bor i stockholm!

Anonym sa...

"Jag satsade allt på död mans hand
Jag drömde om en suite på Grand
Jag hamnade i en etta i andra hand
så jag satsade den med, för jag fick blodad tand
Det är ett djärvt liv
" ?

sthlm gambler?

Bloggtoppen.se