torsdag 19 februari 2009

liiiista!

jag bara äääälskar sånthär!

Min telefonlista:

Har du kysst nummer sju?
haha, näe. ingen av dem faktiskt! men då jag fixade deras lägenhet så tycker jag nog att jag borde vara förtjänt av det! fast nej. det hela är på en mer basal och fin vänskapsnivå!

Har du träffat nummer nio i veckan?
inte då! inte sett henne på ett år faktiskt. vi gick i samma klass när jag var olycklig och läste pedagogik. vi var inte så nära.

Älskar du nummer tio?
näe. skulle jag inte vilja påstå. jag ar hennes ersättare på ett jobb, så har knappt ens träffat kvinnan!

Är nummer elva en sötnos?
hon är fantastiskt söt och jag saknar henne ofta massor och då är det tur att telefoner finns, som igår! yey!

Är nummer femton en bästis?
näe, men han är trevlig och snäll och rar!

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
nepp. hon är anders fina tjej och något år äldre än mig! fint rim!?!?!

Brukar du hänga med nummer nitton?
inte längre, men lite ibland då vi läste litteratur i hop!

Är nummer tjugo bra?
nummer 20 är en trevlig prick. han bor i stockholm nu med, och sådant är ju alltid bra!

Gillar du nummer tjugosex?
hon är fantastiskt fin och go! en av mina favoriter faktiskt!

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
hon är fri och ledig, så om jag vore ni skulle jag passa på, för hon är fiiin!

Hur känner du nummer trettioåtta?
vi hade sällis hem från ett uteställe en gång. camilla var med och kan bkräfta den otroligt konstiga historien. och nej, det är inte som det låter!!

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
njäe. men jag gillar honom skarpt! han har fint, lockigt hår med!

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
sedan island i somras. hon är en going!

Vad betyder nummer femtiofem för dig?
inte speciellt mycket. vi spenderade tre år i samma gymnasieklass, men hänger inte längre.

Brukar ni höras, du och nummer sextioett?
ogta, fast ändå för sällan! det är för dyrt att ringa till oslo, och så är jag dålig på att ringa.

Varför har du numret till nummer sextiosju?
för att hon är min fina och fantastiska mamma! det är anledning nog va?

Är nummer sjuttiotvå den nästa som ska raderas från din telefonlista?
nej, oh nej! fina matilda vill jag gärna ha kvar!

När träffades du och nummer åttio senast?
i går faktiskt! jag och han och hans tjej hade fixat överraskningshäng för peter.

...och det var allt!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj... skoj lsita.. synad att man inte får veta vilka personerna är!
själv skulle jag aldrig kunna kopiera den listan då jag inte har så många telefonnnummer i min telefonbok!

Anonym sa...

hihihi, fan vad roligt...det ska jag också göra! pussipuss du är kul!/Hanna

Anonym sa...

hihihi, fan vad roligt...det ska jag också göra! pussipuss du är kul!/Hanna

Bloggtoppen.se