tisdag 24 februari 2009

en... tadadadddadaddaaaaaa.... lista!

det där med telefonlisat var ju en riktig succé, och eftersom snälla, rara, söta hanna http://thehanoi.blogg.se/skokartong/ (jag kan inte markera text och aktivera ord som länkar i dag, dryyyygt) är nästan lika fin och bra som ja (rim) så kommer här ännu en och denna gång med henne som författare!!!!!


*ljudeffekter*

woooohooooooooo!!!!

jag har förresten börjat tycka att det är ok att skriva saker inom * igen. töntigt, men efektivt är min tanke. men det tar vi och utvecklar en annan gång! nu - lista!

Vad för slags päron tror du nummer tretton är berikad/besudlad utav?
äum.. nummer tretton är lite konstig om man skall vara ärlig och jag känner henne inte så väl utan vi var mest strikta klasskamrater förra våren. i alla fall, hennes pappa tror jag är stor och bullrig och ganska tjock, medan hennes mamma är liten och lite fågelaktig och tyst. jag tänker att de båda är snälla på sitt vis och att de inte träffar sin dotter så ofta.

vilken diagnos skulle du sätta på nummer 27?
haha, oj! är duktighet en diagnos? det finns liksom inget annat att sätta på denhäringa tösen. hon är så snäll och lugn och duktig och inte störig alls. ahhh, svår!

Hur ser nummer 31´s näsa ut?
som min ungefär! det är en släktings och jag tror att vi har ganska lika näsor. men tja, kan inte se den helt klart framför mig. lite uppnäsa(?!).

vart blev nummer 34 till?
äum. i norrland?! hon kommer därifrån i alla fall. kanske på en skidtur? eller tja. kallt! och bara för att man bor i norrland behöver ju inte det betyda att man åker skidor hela tiden! väl?

Om nummer 40 kom ut som gay skulle du bli...?
förvånad! snubben har tjej och två barn och ja tänker att det är en faktor som indikerar på att han antingen är strikt hetro, alternativt otroligt inskränkt och rädd för att komma ut.

oooh. det gick ju bra! nu ska jag fixa! hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tihi, well done dude. Tack för listan! Du slår freeman! puss!!C:/Bananen

maria sa...

oh yeah! och varsego!!! ser fram emot at få ta del av och få en insikt din berömda telefon....! hoho!

Bloggtoppen.se