torsdag 12 februari 2009

projekt bantning.

i kväll, eller snarare just nu så roar jag mig med att vika samman och placera kläderna jag äger på den avsedda plats, som de en gång fått i min garderob. det är ganska jobbigt skall ni veta, för gud vad många överdelar jag har! orkar inte ens räkna, men funderar på om det inte är dags att banta (alltså på överdelsägandet). funderar dock på om detta inte skulle kunna ske offentligt, typ som att jag bär en överdel varje dag och jag får inte bära samma två gånger och så när jag har haft den får ni, om ni har något att säga säga ert och så säger jag mitt och så sker det hela demokratiskt och bra samtidigt som jag blir av med lite kläder. så får det bli.. haha, undrar hur många dagar det kommer bli och undrar hur trött jag kommer bli på det, och ni på mig. jaja. vi får väl se!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se