söndag 15 februari 2009

hyllning till mig (vem annars)

i går fick jag en genial idé. egentligen tycker jag att alla hjärtans dag är en ganska töntig dag, men så kom jag på det: alla hjärtans dag är ju en perfekt dag för att inte träffa någon, hemfalla åt självömkan och sedan köpa presenter till sig själv. det var alltså det jag gjorde. egentligen var jag inte speciellt självömkande alls, men det går ju alltid att låtsas att det är lite synd om en och så kan man lura sig själv och säga att man behöver en massa saker som man inte alls behöver och så kan man köpa dem till sig. jag köpte en hortensia och visade därmed även vårt kök lite rättmätig kärlek (jag är god).

nu fick ni se lite av vårt kök med förresten. och vad kan man säga? det är inte såhär kalt och sterilt egentligen! bara lite. typ.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se